Evora Tur

Puan: 3/5 (Toplam 38 kullanıcı)
Sizin Puanınız:
285 kişi takip ediyor. Tümü »

Kübra

Ahmet

Songül

Nuhkuyusu Cad. No:267 K:3 D:2 Altunizade
Üsküdar, İstanbul

Çalışma Saatleri

Pazartesi - Cumartesi: 09:30 - 19:30

Bu mekanla ilgili bir önerin, görüşün ya da şikayetin mi var? Mekan yetkilisine doğrudan mesajla ulaşabilirsin.

Mekan hakkında yorum yaz (20 Yorum)

Puan Ver:
  • İlk başta görüşlerim çok pozitif idi.Evora Tur gerçekten ilgiliydi.Son dakika golu atıp otel değişikliğini yola çıkınca bildirmeleri canımızı sıktı.
    Otel değişikliği ile ilgili arefe gunu dönüş yapmamaları ve pahalı oteli seçmeme ragmen en ucuz ve hijyen açısından kötü otelde kalmamdan dolayı otel farkımın bayram ertesi ödeneceği söylendi.Ancak hala bir ödeme yapılmadı.Üstüne üstlük telefonlarıma yanıt verilmiyor.
    Bu turdan tek memnuniyetimiz rehberimiz basri bey çok iyiydi.Gerçekten parayı fazlasıyla hakediyor.
    Bu turdan beklentim çok yüksek değildi malum 3 yıldızlı otel olması...
    Ancak Evoranın tarzı konusunda hayal kırıkşığı yaşadım.
  • HAYATIM EN KÖTÜ TURU
    Ben bozcaada asos turu aldım 8 ağustosta burdan çıktık bozca adaya gittik sadece deniz gördük kaleye gitmek istedik bizden ücret istediler. saat 5 gibi çıktık 4.5 saat yoldan sonra 23:oo otele vaardık herkes çok yorgun hayvan bile kalmayacak kadar kötü bir otel. ikinci gün asos'a gidecektik denize gidecektik ama farklı farklı 4 turu birleştirmişler. herkesi kandırmışlar. arkasından verdiğimiz 60 tl ye rağmen bizden müze parası istediler kale giriş ücreti istediler evora tur şirketini arıyoruz telefonlara bile bakmıyorlar. otobüslerinin muayenesi bitmiş arabayı bağlıyorlardı. 2 saat sonra otobüs bozuldu. saa 5de yola çıktık sabah 6 da geldik.
    bu kadar kötü bir şirketi daha görmedim.
    lütfen gitmeyin hayal kırıklığıyla karşacaksınız.
  • Teşekürler Evora Tur- Bozcaada-Gökçeada Turu için...

Ben 2 seneden beri Evora Tur ile gittiğim heryerden memnun kaldım. Hele 2 hafta evvel gitttiğimiz Bozcaada- Gökçeada turu çok güzeldi. Kaldığımız otel de çok konforluydu. Bu bayram tatili içinde Kuzey Ege turu aldık. Umarım o da çok güzel geçer. Teşekkürler Evora Tur!... Görüşmek üzere...

Bülbün Çotal
  • .
    Genel olarak iyiydi ama ilk defa bu tura katıldım ve eksikler olsa da yorulsakta iyi diyebilirim okadar emek verildi sağolsunlar :)
    8 Temmuz 2013 17:33
    Ece hanım merhabalar, hangi turumuza katılmıştınız. Eğer eksik olduğumuz yönlerimizi bizimle paylaşırsanız çok memnun kalırız. mail adresi info@evoratur.com
  • Bozcada gökçeada turu
    Öncelikle bozcada asos turunu satın almıştım o yapılmayınca bozcada gökçeadaya katıldık. Turumuzun ilk günü nispeten güzeldi fakat ikinci gün sabaha karşı 4 buçukta(!) uyanıp otelde kahvaltı yaptık, zaten yol yorgunluğu var hiç dinlenemedik otelden ayrılıp gökçeadaya gittik ki hiç biyeri gezemedik feribota yetişicez diye kaldıki feribotada yetişemedik.iki saat deniz molasındanda bişey anlamadık acele acele. Saatlerce feribot beklemekle geçti zamanımız gökçeada merkezi gezmek isteyenleri merkezde indirip taksiyle veya dolmuşla feribota dönersiniz dediler. Daha organize ve dha profesyonel olabilirdi. Aşırı yorucu bir tur oldu.. Otel güzeldi, sabahın köründe kahvaltı hazırladılar bize, ama dediğim gibi çok fazla yorulduk ve ikinci gün hiç verimli geçmedi.
    9 Temmuz 2013 10:51
    Değerli misafirimiz, şunu belirtmek isteriz ki Ramazan öncesi son haftasonu turu olması nedeniyle Bozcaada ve Gökçeada bölgesinde aşırı bir yoğunluk vardı. Bu nedenle planlanan zamanlamalarda sizinde belirttiğiniz üzere sadece bu haftaya mahsus bölgesel yoğunluk kaynaklı zamansal sıkıntı olmuştur. Diğer haftalarda sözkonusu değildir. Değerli görüşünüzü bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Yakınındaki Benzer Mekanlar

Evora Tur Hakkında

Evora Tur tarafından düzenlenen tüm kampanyaları bu sayfada bulabilirsin. Evora Tur'un yeri, adresi, telefon numarası, düzenlediği fırsatlar gibi mekan hakkında bilmek isteyebileceğin her türlü bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsin. Evora Tur'u takip edersen, Fırsat Bu Fırsat, bu mekanın düzenleyeceği tüm kampanyalardan haberdar olmanı sağlayabilir. Ayrıca diğer kullanıcıların Evora Tur hakkındaki yorumları, bu mekan hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmanı sağlayabilir.