Bu Fırsat Kaçtı :(

Starcity AVM Red Go-Kart'ta, 60 Dakikalık Paintball ya da 10 Dakikalık Go-Kart Eğlencesi, Çay ve Kahve İkramlarıyla 15 TL Yerine 7.50 TL'den Başlayan Fiyatlarda!

Fırsat Numarası: 5676

Go-Kart:

Go-kart; kart adı verilen çok küçük, benzin ve hava soğutmalı, arkadan motorlu, dört tekerlekli minyatür araçlarla yapılan pist yarışıdır. Karting; Motorsporlarının temelidir ve pist yarışlarının küçük kardeşi olarak kabul edilir. 7'den 70'e her insanın yapabileceği bu spor dalı hem kolay olması hem de maliyetinin düşük olması nedeniyle hızla popülerleşmektedir. Kartlar geniş çapta hızı değişebilen ve biraz (Süper kartlardan bilinen) 250 km/s hızını aşabilirler. Fakat karting, insanlar tarafından parklarda eğlence için 25 km/s hız yapabilen araçlar olarak bilinir. Bir KF1 kartı 125 cc’lik iki vuruşlu motor ile baştan sona olan ağırlığı ve sürücünün ağırlığı ile beraber yaklaşık 150 kg’dır ve yaklaşık 140 km/s hız yapabilir. 3 saniyeden daha az sürede 0'dan 96 km/s’ye 125 cc’lik vites kolu (6 vitesli) ile ulaşılırken; toplam hızı ise uzun pistlerde 185 km/h’dir.

 

Karting Araçlarının Özellikleri Nelerdir ?
Başlangıçta kullanacağınız araçlar 5,5-6 HP güç üretebilen 160 cc hacminde tek taraflı motorlara sahip. En fazla 75 km/s hıza ulaşabilseler de pist içinde bu hız ortalama 40-50 km/s. Türkiye'de profesyonel anlamda bu sporu yapmak istiyorsanız Türkiye Otomobil ve Motor Sporları Federasyonu'ndan lisans almanız gerekiyor. Bu alanda profesyonel yarışlar ise Tuzla Pisti, Körfez Pisti ve İzmir Pisti'nde yapılıyor. Bu tür yarışmalarda araçlar 120 km/s hıza ulaşabiliyorlar. Bu sporu amatör olarak yaparken özellikle belirli bir giysi giymeniz gerekmiyor ama mutlaka bir kask takmak zorundasınız. Ayrıca kullanacağınız kask başınıza tam olarak oturmalı, aksi takdirde bir çarpma anında başınızdan fırlayabilir ve bu da yarışın geri kalan bölümünde, önemli bir risk taşımayan bu sporu sizin için tehlikeli bir hale getirebilir. Araçların ulaşabildikleri hız başlarda pek tatmin edici görünmese de go-kartlar yere çok yakın olduklarından kendinizi daha hızlı gidiyormuş gibi hissetmenizi sağlıyor.

 

Paintball:

Eğlendirici, sportif, stratejik, aktivasyon yönü ağır basan zevkli ve eğitici bir takım oyunu olan Paintball, takım ruhunu destekleyen tarafıyla hem eğitim, hem de bedensel faaliyetle zekanın bir arada kullanılmasını sağlar. Bireylerin birlikte hareket edebilme yetkilerini ortaya çıkaran ve stresten arındıran bu zevkli oyun, takım yakınlaşmasına yapıcı katkılar da bulunmaktadır.Evet! Bu oyunu duydunuz ve hatta televizyonda da izlediniz... İşte katılmak ve oynamak için size bir şans. Çocukken oynadığınız heyecan verici bu oyunda, şimdi de kanınızda akıp giden adrenalini hissedeceksiniz! Deneyin bu oyunu... Eminiz ki çok seveceksiniz! Şüphelerinizi ve tereddütlerinizi bir kenara bırakın, kendinizi oyun oynarken, işaretlerken, hem gizlenirken hem de araştırırken hayal edin... Hiçbir spor ve oyun size bu heyecanı veremez.Ağaçların ve sperlerin arasında mümkün olduğunca az ses çıkartmaya, hatta hiç ses çıkartmamaya çabalayarak, koşarak ve sürünerek geçmeye çalışıyorsunuz. Önünüze çıkan sperleri teker teker geçerken karşınızda üç karşı takım oyuncusunu görüyorsunuz! Fakat onlar sizi henüz duymadılar ve göremiyorlar... Dikkatlice nişan alarak, heyecandan tetiği de fazla sıkarak gereksiz atış yapmamaya çalışıyorsunuz. Sessizce tüm karşı takımın oyuncularını işaretlemek için dikkatinizi yoğunlaştırıyorsunuz. Ve tetiğe basıyorsunuz. İşaretleyicinizden çıkan boya kapsülü diğer takım oyuncuları üzerinde patlıyor. SPLATT!!!Onlar hazırlıksız yakalandılar ve hedef oldular. Toksik madde içermeyen bitkisel boya kapsülü ile oyun dışı kaldılar. Artık karşı takımın müfrezesi sizin nerede olduğunuzu biliyor. Takviye kuvvet istemek için herhangi bir sinyal gönderebildiniz mi? Ne yapmanız lazım? Hemen bir geçici plan ortaya koyma zamanı. Ancak bu kısa planı uygulamak ve bitirmek gerçekten zor. Ama endişelenmeyin, bu oyun size bunun nasıl yapılacağını öğretecektir.

 

Senaryolar:

Çift Bayrak: Dünyada en çok oynanan, klasik Paintball oyunudur. Takımlar oyun alanının iki ucunda bulunan istasyonlardan başlarlar. Amaç karşı takımın istasyonunda bulunan bayrağı alıp önceden belirlenmiş noktaya getirmektir.


Tek Bayrak: Takımlardan birinin bayrağı koruduğu, diğerinin ise ele geçirmeye çalıştığı bayrak oyunudur.
Bayrağı Kap: İki takım, alanın iki ucundaki istasyonlardan oyuna başlarken ortadaki bir noktada duran bayrağı almaya ve karşı takımın istasyonuna ulaşmaya çalışmaktadırlar.


Başkanı Koru: Oyunculardan biri veya isteğe bağlı olarak bir hakem ya da seyirci; "başkan" seçilir. Takımlardan biri "Başkan'ın Adamları" yani korumalarını oluştururken, diğer takım "Saldırganlar" rolünü üstlenmektedir. Senaryonun hedefi başkanı belli bir sürede ana istasyondan çıkartıp, hedef istasyona ulaştırmaktır.


Rehine Operasyonu: Bu senaryoda da yine bir oyuncu veya isteğe bağlı olarak bir hakem ya da seyirci; "Rehine" olmakta ve "Saldırganlar"ın elinde rehin tutulmaktadır. "Kurtarıcılar"ın görevi ise verilen süre dolmadan rehineyi "sağlam olarak" kurtarmaktır.


Son Adam: Bu oyunda herkes tektir. Süre kısıtlaması yoktur. Elenmeden kalan son oyuncu kazanır. Senaryonun en ilginç yönü "Geçici Anlaşmalar" kuralıdır. Bu kural gereği, oyuncular kendi aralarında diğer oyuncuları eleyinceye kadar birlikte çalışmak için geçici olarak anlaşabilirler. Fakat bu anlaşmalara sadık kalmak zorunda değildirler!


Buddy: "Son Adam" senaryosuna benzer, ancak bu senaryoda 2 kişilik timler söz konusudur ve geçici anlaşma yapma imkanı yoktur. Elenmeden kalan son tim oyunu kazanır.
İki takım girer bir takım çıkar: Aslında klasik bir speedball, "Combat" senaryosu olan oyunun kuralları basittir; oyun alanına 2 takım girer; kalan kazanır!


Tavşan Kaç: Oyunculardan biri "Tavşan" olur; diğer oyuncular ise "Avcı".

 

Firar: Karşı takımın bir oyuncusu 'Kaçak' olur, diğer takım ise 'Gardiyanlar'.


Terminatör: Oyunculardan biri Terminator olur ve yoketmeye başlar; durdurmanın tek yolu vardır; elinden vurmak...


Mutantlar: 3. Dünya savaşı sonrası insanlarla mutantlar arasında bir savaş sürmektedir. Bu savaşta vurulan insanlar da dönüşüm geçirerek "mutant" olduklarından insanların işi zordur.

 

Kurallar:

5 metreden daha yakın mesafeden rakibe ateş etmek tehlikeli ve kurallara aykırıdır Oyuncu Ceza Alır. Ceza olarak; ceza bölgesine gider, hakemin komutuyla bir süre sonra tekrar oyuna katılır.
Oyuncular, oyun başlarken kendi kalelerinin arkasında durmak zorundadır. Oyun Baş hakemin takım kaptanlarından OK alması, dikkat uyarısını müteakip Başlama Düdük sesiyle başlar. Düdük sesinden önce ateş etmek tehlikeli ve kesinlikle yasaktır. Oyuncu Ceza Alır.

Oyuncunun vücudunun herhangi bir yerinden, el, ayaklar dahil ve taşımakta olduğu ekipmanından (silah dahil) vurulmasıyla gerçekleşir. Vurulma paintball mermisinin direk temasıyla olup, merminin bir engele vurup, dağılıp oyuncuya sıçraması halinde geçersizdir. Paintball mermisi oyuncuya vurup patlamazsa oyuncunun centilmenlik (Fair-Play) gereği hakemi uyarıp ceza bölgesine gitmesi gerekir.

Oyunda belirli bir şekilde vurulan oyuncu, Ellerini ve Silahını Başının Üstüne Kaldırıp, ceza bölgesine gider veya paintball alanını hakem nezaretinde terk eder. Bu Esnada Kask Kesinlikle Çıkartılmamalıdır.Oyun sırasında vurduğunu veya vurulduğunu hisseden oyuncu, hakemlere kendini ve rakip oyuncuyu kontrol ettirmelidir. Bu sırada oyun hakemin düdük sesiyle durdurulur. Bu anda oyuncular bulundukları yeri değiştiremez ve ateş edilemez. Aksi şekilde davranan oyuncular Ceza Alır. Hakem oyuncuları kontrol eder, şayet iki oyuncu aynı anda birbirini vurmuş ise ikisi birden Ceza Alır. Fakat oyunculardan birisi diğerini vurduktan sonra, vurulan oyuncunun ateş edip rakibini vurması geçersiz olup ilk vurulan ceza alır, diğerinin üzerindeki boya hakem tarafından silinir ve oyuncu oyuna devam eder. Hakemin DUR düdük sesinden sonra yapılan her atış oyuncunun Ceza Alması - Oyun Dışı Kalması demektir. Fiziki herhangi bir mücadeleye girilemez.Vurulan oyuncu, hakemin komutuyla oyuna tekrar katılırken kendi kalesine en yakın siperden oyuna girer.Eğer oyun içinde herhangi bir oyuncunun mermisi bittiyse, ekstra mermi almak için, ellerini veya silahını başının üzerine kaldırarak başhakemin bulunduğu güvenli bölgeye gelir, mermisini aldıktan sonra aynı şekilde terk ettiği sipere dönerek oyuna dahil olur. Bu oyuncuya herhangi bir oyuncu ateş ederse Ceza Alır.

Eğer bir oyunda takımın bütün oyuncuları vurulmuş ve oyun dışı kalmışsa oyun biter. Bir takıma ait tüm oyuncularda mermilerin bitmesi halinde mola alınarak mermi takviyesi yapılır, oyun kaldığı yerden devam eder. Oyun senaryosunu başarıyla tamamlayan takım aynı şekilde oyunu kazanır ve oyun biter. Eğer belirtilen süre zarfında bir takımın oyuncuları tamamen elenmemişse veya oyun senaryosu başarıyla bitirilmemişse oyun hakemin saatiyle biter. Verilen süre her sette 15 dakika olmak üzere toplam 3 settir. Aralarda 5 dakikalık dinlenme verilir. Herhangi bir sette vurulan oyuncuların devam edebilmesi için hakem nezaretinde kendi kalesine en yakın takım arkadaşının yanından başlayacaktır. Vurulmayan oyuncular ise diğer Sette kaldıkları yerden devam eder, set başlangıcında yer değiştiren Oyuncular Oyun Dışı Kalır Veya Ceza Alır. Her set başlangıcında oyuncular hakemin komutuyla kendi takımlarının kalelerinden oyuna başlarlar.

 

Puantaj:

Vurulan oyuncu 1 puan

Vurulan kaptan 5 puan

Vurulma sayısı oynanan sette en az olan takım 5 puan

Teknik ceza 3 puan

Puan (Bayrak alan, vurulmadan karşı takımın bayrağını almayı başarırsa, kalesine dönerken vurulduğu takdirde 10 puan)

Puantaj takımların anlaşmalarına göre farklı biçimlerde de belirlenebilir.

 

Güvenlik:

Oyun alanındayken kesinlikle koruyucu maske çıkartılamaz. Maskesiz kişilere atış yapılmaz.

5 metre ve daha yakından atış yapılması yasaktır.

Oyunlar sırasında teni açıkta bırakmayacak kalın kumaşlı giysiler kullanılmalıdır.Red Paintball Tulumu tavsiye edilir.

Oyun haricindeyken oyuncu silahını emniyete alır. Silahın namlusu yere veya yukarıya bakacak şekilde tutulacaktır.

Oyuncu güvenli bölgede bulunan insanlara atış yapamaz. Silahın emniyeti Baş Hakemin Başlama Düdüğü ile açılır, Bitiş Düdüğü ile kapatılır.

Silahını iki eliyle başının üstünde tutan veya ellerini kaldırmış oyuncuya atış yapılamaz.

Silahın namlusu daima yukarıya bakılacak şekilde tutulmalıdır.Elenen oyuncu alanı terk ederken veya ceza kalesine giderken atış yapamaz, kendisine atış yapılamaz.

Oyuncular arasında fiziksel temas olamaz.Oyun öncesinde veya sırasında alkol alınamaz.Herhangi fiziksel bir rahatsızlığı veya alerjisi bulunanlar bunu önceden bildirmelidirler.

Oyuncular arazi koşullarına (çukurlar, tümsekler, çamurlu ve kaygan alanlar, ağaç dalları, vb.) ve siperlere dikkat etmelidir.

Kapsüllerin namludan çıkış hızı saniyede 100 metredir. Tende kızarıklık, morarma, hafif sıyrıklara neden olabilir.Paintball silahında herhangi bir Co2 kaçağı olursa, gazla temas edilmez ve solunmaz. Co2 dondurucu ve boğucu bir gazdır.

GERÇEK FİYAT 20.00 TL
İNDİRİM %63
KAZANCINIZ 12.50 TL
7.50 TL
İlgili Aramalar
7.50 TL
GERÇEK FİYAT 20.00 TL
İNDİRİM %63
KAZANCINIZ 12.50 TL
Bu işletmenin fırsatlarını 13 kişi satın aldı!
  • Kupon Son Kullanım Tarihi: 1 Eylül 2013
  • Satın alma işlemini tamamladıktan sonra fırsat kodunuz e-posta adresinize ve cep telefonunuza gönderilecektir.
  • Fiş ya da faturanızı fırsattan yararlandığınız esnada işletmeden almayı unutmayınız.
  • Kişi başı dilediğiniz kadar kupon alabilir, sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.
  • Fırsat Seçenekleri:
    1. 60 Dakikalık Paintball (75 Mermi Top Kapsülü) + Sınırsız Çay ve Kahve İkramı 7.50 TL
    2. 10 Dakikalık Go-Kart + Sınırsız Çay ve Kahve İkramı 7.90 TL
    3. 60 Dakikalık Paintball ve 8 Dakikalık Go-Kart + Sınırsız Çay ve Kahve İkramı 14.90 TL
  • Paintball alanı açık havadır ve Starcity AVM'nin içindedir.
  • Kendi grubunuzu kurup oynamak için en az 6 adet fırsat kodu almanız gerekmektedir.
  • Oyun en az 6 kişilik 2 takım ile oynanır.
  • Alınan fırsatlar tek kişi tarafından kullanılır başkasına devredilemez.
  • Kişibaşı dilediğiniz kadar fırsat satın alabilir, sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.
MEKANLAR
Tatil Fırsatları