0 (850) 333 03 23

Otel

Yeni Mah. Atatürk Bul. No:21
Kemer / Antalya

Puan: 5/5 (Toplam 1 kullanıcı)
Sizin Puanınız:

5 kişi takip ediyor.
Mekanı Takip Et

Mustafa

Meryem

Yusuf

Derya

Uygulaması İle
En İyi Fırsatlar Elinin Altında!

Yoldayken acıktığında ya da otel, güzellik salonu gibi tüm mekanların avantajlı fiyatlarına ulaşmak için Fırsat Bu Fırsat uygulamasını kullan, sana en yakın fırsatları keşfet!
#

FIRSATLAR

Bu mekanın şu an aktif fırsatı bulunmamaktadır. Yakınlardaki benzer mekanların aktif fırsatlarını inceleyebilirsiniz.

RESİMLER

YORUMLAR

Mekan hakkında yorum yaz

Puan Ver:
Kesinlikle Tekrar Gelicez 424-416 oda sakinleri
24.08-30.08 tarihleri arasında 6 kişilik konaklamamızda ilk defa bu kadar çok eğlendiğimizbir oteldi mükemmel üstü bir memnuniyetle ayrıldık ve mutaka tekrar gelicez.otele ilk girdiğimizde ve odaların temizliği bizi etkiledi ama ilk gün diye dir dedik ama hergün muntazam temizlendi odamız odaların konforu temizliği herşey mükemmeldi titizlikle çalışıyorlar.
havuz küçük ama sahili plajı denizi o kadar temiz ve güzelki çoğunluk deniz de olduğundan havuz boş bile kalıyordu.otel tüm alanlarda çok temizdi wc ler restaurant masalar yani herşey çok temizdi
yemekler güzeldi ama ana yemeklerde çeşit yoktu bence bu konuda mutlaka değişim şart.mezeler salatalar tatlılar harikaydı herşey tazeydi.pide çok güzeldi abi çok kibardı gözlemeci teyzenin yanaklarını sıkasım geldi bir insan bu kadarmı sıcak kanlı olur mükemmeldi.bardaki arkadaşlar çok ilgili ve kibarlardı her yemekte dondurma vardıçocuklar çok mutlu oldu eveettt sıra geldi animasyona 4 kişiler ramço (sen bu işte ustasın abi) roma (o kadar cansınki kibar saygılı efendi işini mükemmel yapan gereksiz sululuklardan uzak) uno (sen çok tatlısın ve bu işte kalıcısın) gurbiş (canımsın ya çocuklar için çırpındın durdun) bu otel bu animasyon ekibine sahip olduğu sürece daha çookk müşteri tekrar tekrar gelir biz tavsiye ile gitmiştik ve şimdi biz herkese tavsiye ediyoruz roma ercan abinin selamı var.
uzun yazdım ama bu otele gitmek isteyenler asla tereddüt etmeyin ben 5 yıldızlı otellere de gittim 15-20 kişilik animasyon ekiplerini de izledim ama bu kadar çok eğlenmedim oteldeki diğer türk müşteriler (türkler çok fazlaydı buda ortamı güzelleştirdi) hep birlikte bu animasyon ekibi ile kaynaştık ve her anı eğlenerek gülerek geçirdik sonsuz teşekkürler paramızın karşılığını kat ve kat aldık helal hoş olsun teşekkürler.
10 NUMARA 5 YILDIZ Bİ OTEL :)
Mayıs ayı içerisinde kuzenimle tatil yaptık. Önümüzdeki ay tekrar tatil için armas beach diyoruz. Şiddetle tavsiye edebileceğim bir otel. Yemekler harika temizlik için söylenebilecek tek kötü kelime yok. Çalışanlar güler yüzlü aile sıcaklığını hissedebileceğiniz aynı zamanda eğlencenin sınırsız olduğu bi yer gün boyu aktivite var akşamları muhteşem showlar disco vs.

Otelin denize sıfır olması ayrı bir güzellik. Deniz tertemiz çıkmak istemezken diğer taraftan havuzdaki oyunları kaçırmak istemiyorsunuz. Muhteşem eğlendik. Tek kusuru yemeklerin bu kadar şahane olması ve hangisini yiyeceğimize karar veremeyip hepsini tatmak biraz kilo almamıza sebep oldu :) O muhteşem tatlıları leziz yemekleri yapanların ellerine sağlık. Aynı zamanda otelde çalışan herkese sonsuz teşekkürler.
Sınırsız eğlence , muhteşem yemekler ve tabiki konfor temizlik diyorsanız armas beach diyoruz :)
5 Yıldız Gibiydi.
05.09-12.09.2011 tarihleri arasında kız arkadaşım ile birlikte bu otelde tatil yaptık. otelin ortalama 4 yıldızlı bir otel olduğunu bildiğimiz için çok fazla bir beklentimiz yoktu. sadece odamızın deniz manzaralı ve yatağımızın duble (french bed) olmasını istemiştik.

otele sabah 9 gibi vardık. reception personeli tarafından odamızın hazır olduğunu ve hemen yerleşebileceğimizi söylediklerinde çok şaşırdık ve sevindik. çünkü bırakın sabah saatlerinde otele yerleşmeyi akşam üstü saatlerine kadar oda beklediğim otelleri de bilirim ben. odaya girdiğimizde tam istediğimiz gibi bir yatak ve deniz manzarası bulduk.

bizim için en önemli şey, herşeyden önce temizlik ve hijyen olduğu için hemen gözümüze çarpan şey odanın, çarşafların, havluların vs. temizliği oldu. daha sonraki günlerde de temizlik konusunda en ufak bir sorun yaşamadık. çünkü biz istesekde istemesekde odamız her gün temizlendi.

yemek konusuna gelirsek; ana yemekler her gün farklıçıkıyordu. diğer meze ve salatalar standartdı. tabii ki öyle lüks restoran lezzeti beklemeyin. fakat tatlı ustalarına buradan teşekkür etmek istiyoruz. bence türkiye'nin en önemli tatlı yapan ustalarından biri. hayatımda yediğim en güzel şekerpare çeşitlerini bu otelde yedim diyebilirim. elindeki kısıtlı imkanlarıçok iyi kullanarak yaptığı tatlılar unutulmazdı. hele türk gecesinde öyle bir menü vardı ki, taze çıkmış lahmacunların üzerine istediğiniz kadar et döner ve tatlı finali olarak fıstıklı ev baklavası, fıstıklı kadayıf, profitaröl, mozaik pasta ve daha niceleri. yani yeme içme konusunda, ustalara imkan verildiğinde nasıl muhteşem şeylerin ortaya çıkacağını o gece gördük. bütün yemeklerde masaya garsonlar tarafından içicek servisi yapılması da çok hoştu.

her öğün şişe şişe şarapları masanıza isteyebiliyorsunuz. tabii ki yıllanmış fransız şarapları felan değil ama yinede güzeldi.

bizim en önemli kriterlerlerimizden biri otelin deniziydi. havuzu pek önemseyerek gitmedik otele. denize sıfır konumda, plajı biraz ufak, boşşezlong bulabilmeniz için hemen her otelde olduğu gibi sabah saatlerinde yer tutmanız lazım. denizi mükemmel. tek bir yosun, midye vs. bile yok. dalgasız olduğu için denizden hiççıkmak istemiyorsunuz.

son gün havuzda takıldık biraz. suyu oldukça temiz. çocukların dışında havuza giren pek yok zaten. 2 adet havuz kaydırağı ordaki çocukların en büyük neşesi.

oteli eleştirebileceğim nadir konulardan biri animasyon. animasyon şefi elindeki kısıtlı imkanlarla bir şeyler yapmaya çalışıyor ama otel tarafından animasyona pek önem verilmediği için onunda elinden pek bir şey gelmiyor. animatörler de bu konudan zaten şikayetçi. gün içindeki müziklerde aşağıda yazan bazı arkadaşların dediği gibi ankara havaları ve 80 lerin müzikleri çalınıyor. 2-3 sağlam kişi daha animasyon ekibine eklenirse otel büyük bir aşama kaydeder.

otelin konumu çok güzel. çevrenizdeki ultra lüks otellerin plajlarıyla aynı konumda plajı var. hemen 50 metre yakınınızda özel bir hastane olmasıçok iyi. tatile çıkmadan önce kız arkadaşımın ayağına batan cam parçası sorununu burada hemen hallettik. otel kemer merkeze ve diğer gece klüplerine de yürüme mesafesinde. ayrıca otelin internette ki resimleri otelin güzelliklerini tam yansıtabilmiş değil. bir çok otel resimlerle insanları yanıltmayı tercih ederken burası tam tersine kendi güzelliklerini gizlemiş. mesela otel resimlerinde odalarda ufak tüplü tv görüyorsunuz, ama odaya girdiğinizde plazma tv olduğunu görüyorsunuz gibi. bu otelden, çevresindeki ultra lüks otellerin hizmetini bekleyenler veya çılgınlar gibi eğlenmek isteyenler hüsrana uğrayabilir. çünkü bu otel tam bir aile oteli ve kafa dinlenilcek bir yer. otel için aşağılayıcı ve art niyetli yorumlar yazan arkadaşlara da sadece gülüyorum. onlar ya rakip otel çalışanları ya otele geliş amaçları farklıydı ya da otel de birileriyle takıştılar. çünkü bu otel animasyona biraz daha önem verse ilerde 5 yıldızlı bir otel olacaktır.
unutulmaz bir tatil
Otel konum olarak temizlik ve yemek olarak tam on numara personel çok kibar ve saygılı ayrıca ahçı arkadaşlar işin erbabı yalnız müzik az oda animasyon kaynaklı saatlerce oyalayıp çocuklara çok vakıt ayırıyorlar galıba disko gitmek için ama animasyoncu çocuklarda buzamana kadar gördügüm en efendi çocuklar birazda yetişkinlere müzik yayını ve dans imkanı ve oyun imkanını genişletirlerse daha iyi olacak otel ve çalışanlarına ve yöneticilerine böyle saygılı müşterilerle saygısızlaşmadan hitab eden ve turistleri rahatsız etmeyen animasyon ve çalışan kadrosu oluşturdukları için yoneticileride tebrik eder teşekkürlerimi sunarım 30 ağustosta gelip 10 gün daha kalmak istiyorum ama boş yer bulamıyorum aldıkları para helal hoş olsun güle güle harcasınlar herkeze tavsiye içtenlik ve tüm samimiyetimle söylüyorum bu otel4yıldız olamaz en az 5 yıldızlı bana kalsa ben 7 yıldız veririm
EĞLENCE VE KEYFİN ADI ARMAS
Otele bayram tatili aralığında arkadaşım ve çocuklarımızla gittik, arkadaşımızın tavsiyesi üzerine gittik ve sitedeki yorumları okuduktan sonra karar verdik, üç gece dört gün gibi kısa bir süre kaldık ama herşey güzeldi, otele ilk girdiğimizde güleryüzlü personeliyle karşılaştık, odamızın hazır olduğunu söylediler ve odaya çıktık odaları görünce şaşırdık 5 yıldız statüsünde temizdi, otelin personeli çok çalışkan ve temiz,yemekler çeşit olarak azdı belki ama lezzetliydi,animasyon gurubu süperdi, en çokta onlar koşturuyordu, gün boyu animasyonlar ve yarışmalar bitmiyordu,ramço(ramazan..))),roma,uno, gurbet, hepiniz çok güzeldiniz ve güler yüzünüz için teşekür ederiz, eğlenmemiz için gün boyu çaba sarfettiniz, havuz küçüktü ama temizdi, temizlik olarak gittiğim 5 yıldızlı otellerden temizdi diyebilirim, bardaki çocuklar hepnize özellikle ali haydara çok teşekür ederiz.sizleri unutmayacağız ve seneye mutlaka geleceğiz, şiddetlede tavsiye ediyorum oteli geneldede daha önce giden müşterileri dolduruyor, herşey süperdi, çok teşekür ederiz, armas beaccchhh