Blue Marmaray Hotel

Otel

Puan: 3/5 (Toplam 176 kullanıcı)
Sizin Puanınız:

Hayris

Fatma

Benzer Fırsatlar

Bu mekanın şu an aktif fırsatı bulunmamaktadır. Yakınlardaki benzer mekanların aktif fırsatlarını inceleyebilirsiniz.

Blue Marmaray Hotel Yorumları

Yorum yazabilmek için üye girişi yapınız.

Gerçek Kullanıcı Deneyimi
Bu sayfada yer alan tüm yorumlar işletmeden hizmet almış gerçek kullanıcılar tarafından yazılmıştır.
Her şey çok güzeldi. İlgili ve güleryüzlü hizmet veriliyor. Gayet memnun kaldık. Tekrar gitmeyi düşünüyoruz.
Çok güzel herkese tavsiye ederim,çok memnun kaldım
Hijyeni, ortamı çok sakin dingin ve güzel bir yer bayıldık kız kardeşimle. Mira Hanımın elleri resmen şifalı hem masajı hem kese köpüğü harikaydı bundan sonra başka yer arayacağımı sanmam.
Hijyeni olsum temizliği olsun servisi olsun on numara çok beğendim tşk...
Herşeyi ile on numara Bi mekan çalışanlar çok güleryüzlü ve çok ilgili tavsiye ederim
Mekan çok güzel,Meri hanım çok profesyonel ve ilgiliydi sağolsun,işini bilerek yapıyor.,hamam bölümünden de çok memnun kaldım,kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim,herkese tavsiye ederim
Mera❤️
Mera Hanım ve Kıvanç Bey’e çok teşekkür ederiz. Çok memnun kaldık masaj konusunda baya tecrübeliler. Virüse karşı önlemleride bizi çok mutlu etti. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
Kahvaltı cok iyiydi cok memnun kaldık gönül rahatlıgıyla gidebilirsiniz
4 kişilik kahvaltı fırsatı almıştık. Memnun kaldık. Sadece uzaktan gittiğimiz için biraz zamanla ilgili sıkıntımız oldu. Teşekkürler.
Mekan harika
Personel çalışanları çok iyi ilgileniyorlar her hafta sonu kahvaltıya gidiyorum hepsi bir birinden iyi insanlar kahvaltı çeşitlerde çok iyi fiyat olarakta çok uygun tavsiye ederim giden bir daha gitmek ister başka yere gitmek istemez öyle bir yer teşekkürler marmaray hotel ve çalışan arkadaşlar her şey çok iyi
MİRA
Kaliteli zaman geçirmek dinlenmek stres atmak istiyorsanız Mira dan randevu alın.Zaman dursun isteyin.Her gittiğimiz de memnun ayrıldığımız mekan gönül rahatlığıyla gidin dinlenin
It was So nice experience I enjoyed alot and l am planning to go more frequently
personelleri çok güler yüzlüydüler ve her konuda çok yardımcı oldular.Otelin manzarası harikaydı. kesinlikle tavsiye edebileceğim bir yer gönül rahatlığı ile gidilebilir. Her şey için buradan da çok teşekkür ederim.
Gayet güzel bir mekan calisnalarda guler yüzlü gidilebilecek bir mekan
Sahuna Hamam ve masaj I cook beğendim 5 yildiz veriyorum..acikcasi aksaray gibi bir yerde bukadar iyi bir otelin oldugunu bilmiyordum ..
10 numara
Kaliteli hizmet, güleryüzlü çalışanlar, müşteri memnuniyeti 10 numara bir mekan. Her gittiğimde memnun kaldım gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz temiz nezih bir mekan
Mekan çok iyi çalışan arkadaş profesyonel , tecrübeli ilgili ve güler yüzlü çok tşk ederim
Spa Gayet Başarılı
Ortam gayet temiz çalışanlar gayet sıcakkanlı masaj da gayet güzeldi herşeyden memnun kaldım teşekkürler
Mira& bahar❤
Kızlar yine harikaydınız ,en kısa zamanda görüşmek üzere
Teşekkürler Mira&Bahar
Spa sına gittim yaklaşık 1 yıldır zaman bulduğumda gidiyorum. Her gittiğimde çok temiz oluyor ve güleryüzlü çalışanlar var. Sauna sını ve hamamda kese-köpük masajını beğendim. Memnun kaldım
ve Uygun bir zamanımda tekrar gitmeyi düşünüyorum.
Kahvalti otel kahvaltisi, cesit cok fazla. Bir de bize ekstradan da birkac urun getirdiler. Fiyat performans olarak cok iyi. Yeri Marmaray Yenikapi duragina yurume 5dk.
Spa/Mira&Bahar
Mira&Bahar işin ehli, temiz, dikkatli, anlayışlı, güleryüzlü, keyifli sohbetleri.. Her şeyiyle harikaydılar. Teşekkürleeer
Tereddütsüz Tercih Edebilirsiniz!
Pazar günü kahvaltısı için gittik. Mekanın Aksaray'da olmasından dolayı önyargım vardı. Ancak güler yüzlü, samimi çalışanları olan, nezih ve kaliteli bir mekan. Herkese tavsiye ederim. İlgi ve alakasından dolayı Nilay Hanım'a ayrıca teşekkür ederim.
16 Nisan 2019 tarihinde iş yerindeki arkadaşlarımla birlikte gittik kapıdan giriş ile birlikte içerden tüm çalışanlar güler yüzlü saygılı olmalıları çok iyi, bu fiyata rağmen çeşitler gayet çok kalite lezzet ve manzara süper en kısa zamanda yeniden gitmeyi düşünüyorum ailemle birlikte. Nilay hanım ve ekibine çok teşekkür ederim.
Mira ve Bahar
Güler yüzlü,temiz ve işini en güzel şekilde yapan samimi insanlar.Hiç tereddütsüz gidebilirsiniz. Kese köpük ve masaj hizmetlerinden çok memnun kaldık. Kesinlikler tavsiye ederiz.Mira ve Bahar teşekkür ederiz.
MİRA MİRA MİRA
Bizim için çalışan değil sevdiğimiz insanlar ^ mira ve bahar ^bizim oteli tercih etme sebeplerimiz hiç düşünmeden gidin mira işini hakkıyla yapan az insanlardan
guler yuzluluk ilgi alaka lezzet herseyiyle mukemmel bir yer kesinlikle tavsiye ederim aile ve dostlarla sevdiklerinizle gidebileceginiz hos bir yer
Mira&Bahar
Her hafta gidiyoruz Bahar ve Mira doktor gibi iyileştiriyor çok güzel masaj yapıyorlar çok memnunuz ellerinize kollarınıza sağlık her yer tertemiz kahveler deseniz on numara kızlar sizi seviyoruz
Muhteşem
Hijyen güleryüz çok memnunum marmaray ailesine çok teşekkür ederim
Blue marmaray hotel
Tekrar tekrar gidilesi mekan Spa bölümünde idik kızkardeşimle Mira ve bahar bizi çok güzel karşıladılar tertemiz kaliteli mekan hiç düşünmeden gidin ailenizle
TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL
Bu zamana kadar gittiğim bütün yerlerden en kaliteli en temiz en ilgili yer çok teşekkür ederim... Şiddetle tavsiye ediyorum pişman olmayacaksınız.
Herşeyiyle güzel otel
Sürekli gittiğimiz bir mekan akıllı insanlar yönetiyor diye düşünüyorum böyle kaliteli yerleri müşteri odaklılar spa bölümü tertemiz ne zaman gitsek güleryüzle karşılanıyoruz .Kendi evimiz kadar rahat hissediyoruz gittiğiniz zaman size özel ellerine emeklerine sağlık personelin
gayet güzel mekan, ilgili ve güler yüzlü personel, zengin çeşitler, çok memnun kaldık
Harika bir yer o kadar naif ve düşünceliler ki yer olmadığı için ablam ve eniştemi süit oda da ağırladılar
Bizi memnun etmek için ellerin gelen herşeyi yaptılar çok teşekkür ediyorum restoranda yer kalmadı ve suit odada iftarımızı yaptık emeği geçen herkese çok teşekkür ederim
3yil önce gitmistik çok memnun kaldik hersey oyle bol miktarda hazirlanmisti ki yemeklerin lezzeti cesitlerin zenginligine hayran kaldik bu yilda arkadaslarimizla birlikte gitmeyi planladik insallah bu yilda ctesi aksami oradayiz.tesekkurler firsat bu firsat bu imkani bize sunduğunuz icin
çeşit bol, ilgi güzel, manzara fevkalade, çok teşekkür eder, tavsiye ederim :-)
Güler yüzlü personeller çok hoş karşılandık. Çok memnun kaldık tekrar tekrar gideceğiz.
Memnuniyetimi bildirip teşekkürlerimi iletiyorum. Tekrarlayıp tavsiye edicegimden emin olabilirsiniz.
Ailecek gidilebilecek bir mekan. Kahvaltı çeşitleri bol. Çalışanlar güler yüzlü.
Daha öncede gitmiştim harika bi ortam tekrar gitmek istiyorum
SPA
Dinlenmek mi istiyorsunuz kendinizi kese köpükle ödüllendirin temiz ve rahat edebileceğiniz bir yer özellikle bayanlar için sizin olduğunuz zamanlar da erkekler yok bu çok büyük avantaj
Keyifli
Mekan temiz ve nezih. Calisanlar guler yuzlu ve saygili. Yiyecekler leziz ve taze ve de zengin. Firsat buldukca gelecegiz. Tesekkur ederiz. Bir ricam var. Cocuklar icin oyun alani da olursa cok iyi olur.
Bahar ve Mira on numara
Her hafta gidiyoruz alışkanlık yaptı bizde ,Bahar hanım ve Mira hanım misafirperver işini özenle yapan insanlar mutlaka gidin arkadaşlar dinleniyorsunuz iyi geliyor tüm personele teşekkürler
Her zamanki gibi yine kibardılar, yine eskisi gibi açık büfeye getirilen çeşit çok fazlaydı, ancak bu sefer biraz daha kalabalık gördüm, anlaşılan İstanbul onları pek sevmiş gibi geldi bana.:) Mekanı da ferah ve her zamanki gibi eğlenceli buluyorum. Gidecek olanlara tavsiye ederim
Mükemmel hizmet ve kalite. Herkese tavsiye ederim. Herkes için uygun fiyatlarla.
Beğendim. Ve hizmetten memnun kaldım. Tekrar giderim
Resepsiyondaki karşılama dahil olmak üzere hizmet, garsonlar çok kibar ve nazik. Açık büfe kahvaltı fiyatına göre güzel ve çeşitlilik gayet iyi. Manzara güzel. Çıkın çıkın gidin derim :) Daha önce hamamına da gitmiştim oradan da çok memnun kaldım gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz
SPA
Kese köpük masaj hizmeti aldık çok memnun kaldık güler yüzlü misafirperver Mira hanım ve bahar hanım işinin en iyisi çok çok beğendik.
AÇIK BÜFE Kahvaltı çok güzel.Salonun manzarası harika.
Harika bi kahvaltı
Eşimle bu otelin girişinden girdiğimiz andan itibaren ki çalışanların güleryüzlü sıcak karşılamaları, özellikle ordaki yabancı uyruklu bi hanımefendinin bize olan ilgisi ikramları, kahvaltı sunumları çok hoşumuza gitti ve tabiki herkese şiddetle tavsiye ediyoruz
Tek Kelimeyle Harika
Annem ile bugun kese ve kopuk masajı için gittik. Mira hanım son derece işinin hakkını veren bir insan ve bizimle çok ilgilendi. Ortam çok temiz ve Mira hanım son derece güler yüzlü ilgili bir insan herkese tavsiye ederim.
Nazmiye
Temiz, ferah bir ortamda güzel bir masaj gibisi yokmuş. .. verilen hizmet ve ücreti çok iyiydi... güleryüzle bizi karşılaşıladilar. . Mira hanima çok teşekkür ediyoruz.. herkes gitmeli. ..
Hamam ve masaj tek kelime ile mükemmel :)
Hamam ve masaj için tek adres bence :) hersey tek kelime ile mükemmel :) Mira hanim kendi evimizde gibi hissettiriyor :) tavsiye ederim herkese
Güleryüz samimiyet hoşgörü güzel servis Uygun fiyat hepsi bir arada teşekkürler
Kahvaltı çeşitleri güzeldi çalışanları güler yüzlü ve ilgiliydi tavsiye ederim:)
Her şey çok güzeldi sadece sandalyeler masaya göre çok alçak yemek yerken sıkıntı oluyor
Blue marmaray hotele iftar yemeğine gittim çeşitler bol kaliteli lezzetli çalışanlar güleryüzlü patron bizzat kendisi ilgileniyor sağolsun çok memnun kaldık en kısa zamanda tekrar gideceğiz selamlar Mehmet Nurettin Aksoy 28/05/2017
Kahvaltısı ve mekan gayet başarılı tavsiye ederim ama zaman doldu :-)))
Personel özellikle rezervasyonu alan sorumlu hanımefendi çok güzel karşıladı ve bizi ağırladı.Kahvaltı ise biraz zayıftı.Yani çeşit açısından.Ekmek çeşitlerinin bazısı bayattı.Patates kızartması geç çıkarıldı.Börek ve kısır çok lezzetli değildi.
Pazar günü kahvaltı için gittik ilgilileri mükemmel kesinlikle tavsiye ederim .Sadece rezervasyon lari erken yaptırmak lazım
Ankarada yaşıyorum hafta sonları genellikle gezme amaçlı istanbula gidiyorum.Marmaray hoteli hakkında güzel yorumlar işitmiş ve okumuştum.Pazar sabahı yağmurlu bir istanbul sabahında gittiğim bu hotelden çok memnun kaldım.Reseption görevlisi arkadaşlara ve restaurant sorumlusu sebiha hanıma gösterdikleri ilgi için çok teşekkür ederim.Açık büfede herşey taze ve lezzetliydi ben bir eksik göremedim.Hotel yenikapı metro istasyonuna çok yakın ulaşımı da kolay gitmek isteyenlere tavsiye ediyorum..
Gayet güzeldi. Tavsiye edebilirim. Manzarası çok iyi.
Haftasonu ailecek gittiğimiz bir mekan servisi ve güler yüslü çalışanlarıyla menmun kaldık
Hafta sonu bir arkadaşımla beraber gittik ve gerçekten çok memnun kaldık. Oldukça temiz ve şık bir yer, ayrıca çalışanlar işini iyi yapan insanlar, kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Yılmaz Ailesi
Sıkça gittiğimiz bir mekan, artık çalışanlarla tanışır olduk. Hepsi güler yüzlü ve sıcak kişiler. Kahvaltıda gayrt iyi. Tavsiye ederim.
Marmaray hotelde kahvaltıya gittim içeri girişte resepsiyonda ilgi gösterdiler. Yemek katına cıktıgımızda da cok ilgilenildi. Açık büfe çok çeşitli ve güzeldi. Biz çok memnun kaldık. En kısa zamanda tekrar gideceğiz çok teşekkürler
herşey cok guzeldi yemekler hizmet ortam gayet başarılı...
personel güler yüzlü .. Sema hanım cok ilgiliydi özellikle herkese tesekkür ederiz.
tekrar en kısa sürede yine gelecegim. :)
enfesssss...:)
Mekani iyi ki bulmusum diyorum. Samimi ve sıcak karsilandigim icin resepsiyonistlere tekrar teşekkür ederim. Güzel manzara eşliğinde lezzetli, ilgili ve kaliteli bir hizmet aldim. Tesekkurler marmaray hotel:))
Çalışanların nezaketli tavrı işlerini özenle yapmaları tekrar gitmemize sebep olucak kadar güzeldi
Yemekler ve mekanın manzarası çok güzeldi, ilgililere teşekkür ederim...
Aracılığınız ile gitmek istediğim Marmaray Hotel'e rezervasyon sorunu nedeniyle istediğim gün gidemedim. Ancak; Marmaray Hotel çalışanlarından Fethiye hanımla yaptığım iletişim sonrası 09 Mayıs 2015 tarihinde arkadaşlarımla mekana gittik. önceden oluşan pürüz ziyadesiyle telafi edilerek çok güzel bir gün geçirmemizi sağladılar.Teras katında bulunan Sabiha hanım ve diğer çalışanlarının bana misafirlerim yanında gösterdikleri nezaket, ilgilerine sonsuz teşekkür ediyorum.Kampanyalarınızdan yararlanmaya devam edeceğim.İlginize teşekürler
otel bulunduğu çevre dolayısıyla 'ben nereye geldim' hissi uyandırsa da kapıdan içeri girer girmez dışarıyı unutuyorsunuz. otelin içini gezme fırsatım olmasada hamam hem hizmet kalitesi, hem temizlik hem de çalışanların eksik olmayan güleryüzü sebebiyle hakkını veriyor. çevremdeki herkese tavsiye ediyorum. istanbulun yoğunluğundan, stresinden bir an uzaklaşmak isteyen herkes gidip güvenli bir şekilde hamam sefası, masaj keyfi yapıp rahatlayabilir.
Gayet güzel bir kahvaltı oldu biz eşimle çok beğendik, herkese tavsiye ederim

Blue Marmaray Hotel Resimleri

Blue Marmaray Hotel Nerede?

Katip Kasım Mah. Güvenlik Cad. No: 43
Fatih / İstanbul

Blue Marmaray Hotel'e Nasıl Gidilir?

Blue Marmaray Hotel adresi ile ilgili ayrıntılı ulaşım bilgileri ve yol tarifi için şu an bulunduğunuz adresi kullanabilir, dilerseniz de yeni bir adres tanımlayabilirsiniz. Yol tarifinde kullanmak üzere yeni bir adres belirtmek için buraya tıklayın